İzleyiciler

20 Mart 2018 Salı

kedi kapısını kapatan velet

Kedilerin kumu kapalı balkonda, balkon kapısında da kedi kapısı takılı.
Başlıktan ne olduğu tahmin ediliyor sanırım.

Küçük kedilerden biri kızgınlığa girdi, kötü kötü bağırıyor. Sabahın köründe sesiyle uyandık. Kahvaltı hazırlıyoruz, bakıcı teyzemiz geldi, bir hışımla mutfağa girdi, bağırıyor:
-Kedi masaya işiyoor!!!
Koştum salona, bizimki pozisyonunu almış şıkır şıkır işiyor.

Arada bir yataklarımıza işeniyor, hangisi olduğunu bilmiyorum ama yavrulardan biri sanıyorum. Sanıyorum ki suçluyu yakaladım.
Kumun yanına gittim kirli mi acaba diye, balkon kapısını açınca yanıma geldiler, kum kirli değil, kapadım kapıyı, onlarınkini itekledim girsinler diye, aaa gitmiyor, niye? KİLİTLİ ÇÜNKÜ.

Allahım Allahım sen aklımı koru.

Sanki evin her yerinden çiş kokusu geliyor. Yün yorganıma da pamuklu yorganıma da işendiği için battaniye ile yatıyorduk, onu makinaya attım, prensin nevresimini değiştirdim. Yorganları kuru temizlemeye vereceğim,.Evi kırklamak lazım, işim de sıkışık, ayy yürüyüşe mi gitsem hepsini bırakıp??

16 yorum:

  1. Aaa, çok geçmiş olsun:((((erkek kedi demek ki tüm yavrular:))) Ya arkadaşım ben bizim Bücürük, o işaretleme olayını yapar yapmaz, randevu aldık, hemen kısırlaştırdık, 11 aylık filandı. Bir daha da işaretleme, çiş yapmıyorlar çok rahat edersin. Yavru kedinin ise öyle kum harici çiş yaptığını duymadım, şaşırdım:((Geçmiş olsun:( ha bu arada deterjan filan asla kullanma, sabunlu suyla sil, sonra da sirkeli suyla sil, havalandırınca da mis gibi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Hanım,erkek değil bunlar dişi... :(
      Anlamadığım nokta da bu zaten, nasıl engelleyeceksem?

      Sil
    2. Aaaa çok şaşırdım! Abimin de dişi kedisi var birini kısırlaştırdı, ötekine kıyamadı bir türlü kısırlaştırmadı ama onu da kısırlaştıracak ben çok tembih ettim çünkü kanser olurlarmış mazallah:( hiç öyle çiş filan duymadım sadece bağırıp duruyormuş zavallıcık.

      Sil
    3. Allahım, onun bağırtısına nasıl katlanıyor abi?
      O nasıl bir eziyettir??

      Sil
    4. Azgınlığı geçince onu da kısırlaştırmaya razı oldu, ameliyat zor ya kıyamadı bir türlü zor tabii kesilecek, biçilecek, sonra kaç gün iyileşmesi, depresyon benim Bücürük oğlan olduğundan nispeten kolay oldu yine de ben çok depresyona girdim ay ne üzüldüm hele ameliyata gitmeden önce ve sonra aç susuz bırakmak ay mahvolmuştum...öyle zor ki....:(....:(((

      Sil
  2. Hahahaa, salonda orta sehpaya çişini yapan bir kedi de bizde vardı , üç yaşındaydı ve iki ayaklıydı. Oğlum ne yapıyorsun dediğimde bana sakince bakıp çişimi yapıyorum demişti. Biz de mi kapıyı yanlışlıkla kilitli bıraktıydık acep :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahahahayyyy...
      Gözümün önüne geldi :D

      Sil
    2. Ahahaha Handan yaaa :D Bilgiç geldi direkt aklıma, günahını almıyorumdur inşallah. :D

      Sil
  3. Benim kedim 6 aylık bende önümüzdeki ay kısırlaştıracağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim veteriner 1 yaşına kadar kısırlaştırmayalım, hormonla erteleyelim diyor. Bilmem ne kadar doğruluk payı var? Eğer kızları sahiplendirmezsem ben beklemeyi düşünüyorum, siz de bir sorun isterseniz.
      Minnoşu burnundan öpsünler ^.^

      Sil
  4. Bende de kedi aşkı var çoktan beri. Eşim kapıyı aralasa hemen koşup alacağım. Ama benim bu kirletme işine dayanacak gücüm yok. en sağlıklısı vazgeçmek sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmesi, oynaması çok hoş da, tüyü, ortalığa yayılan kumu, mamasının kokusu, bi de bu tip yaramazlıklar çok fena oluyor.

      Sil
  5. Benim de bahcedeki yeni yikadigim battaniyeye isemisler. Kediyi artik disarida tutuyoruz. Malum aile olduk, buyuycez :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, inşallah :)))
      Tez vakitte hemi de.

      amin, bin

      Sil
  6. Kedinin de çocuktan farkı yok valla. Ben de hasta olmuş zannedip, bir geceliğine kıyamayıp aldım ama bebek gibi hiç iş yapamadığımı farkedince vazgeçtim. Hasta değilmiş neyse ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh iyi bari...
      Çocuklar için pek bir keyifli ama evde kedi çok zor.

      Sil