İzleyiciler

31 Aralık 2016 Cumartesi

Yeni yil-nezle-sut kardesligi

Oncelikle 2017 nin herkese saglik ve huzur getirmesini dilerim.

Yeni yil kulturum yoktur benim, cocukken heveslenirdim ama bizimkiler birsey yapmazlardi. Siradan bir tatil gunuydu bizim icin. Sonra da hep oyle devam etti.
Sadece neseli girmeye calisiyorum. Bu aksam icin de cocuklarla oynayarak, kah kah kih kih gecireyim diyordum.  Kucuk prens hastaligini bana satti, hic keyfim yok.
Hasta oldugumu duyunca babam geldi sagolsun, bebekle oynamaya. Kahvalti yaptirmaya calistik. Cay icti, cikolata yedi sadece.
Elimde sut mutfaktan cikarken kedi gordu, o da sut istedi. Kasenin dibine azicik sut koyup ona da verdim.
Kucuk prensin en buyuk keyfi kedinin mama kaplarini ters cevirmek. Kedinin artirdigi sutu bu yuzden alip rafa koydum.
Sen kalk, sana sunulan hicbir seyi yeme, dedenin kucaginda gezerken kedinin sutune 'ıh' yap. Deden de sana onu icirsin !!!
Bir baska boyle darlandigim gun babam gelmis, bebegin agzi kirlendi diye abiden elbezi istemis, elbezi diye getirilen paspasla minigin agzini silmisti. :)
Agzinda yara cikar sanmistim ama hicbir sey olmadi.
Bugun ne olur bilmem artik. Gerci kedi temiz hayvandir ama. Kedi bu, ayni dille poposunu yaliyor. :/

Ah canim babam. Hakkini nasil oderim senin. <3
Bu arada kocam nerde bilmiyorum. Hasta oldugumu biliyor, tenezzul edip aramadi bile.

10 yorum:

  1. Benim kocam da geçende iki gün yoktu arayıp sormadı nasılsın diye, yok anacım içlerinde yok.

    Kedilerin dilleri antiseptikli diye biliyorum ben, birşey olmaz :D

    Geçti geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok vallahi :(
      Ay inşallah geçer, gece 12ye kadar toparlanmam lazım :D

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun arkadaşım, kediler çok temizler, aynı dille poposunu siliyor çünkü dili antibiyotikliymiş, sen de kocan hastalanırsa aynısını yap ortadan kaybol:)))))anlasın hatasını:)
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) hakediyor ama.
      Mutlu yıllar, sağlık ve huzurla geçireceğimiz bir yıl olur inşallah.

      Sil
  3. Geçmiş olsun, yeni yıla hasta girenlerdeniz. Çabucak toparlanın inşallah. Ve bir sonraki yazınız için de gönülden Amin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy yeni seneye saglikli girmek icin elimden geleni yaptim, koca kari ilaclari, meyveler, bitki caylari... iyiydi sanki, fena degildi. Bebek uyudu, esim, oglum, kedim beraber karsiladik. Iyi gibiydim. Ertesi gun oldu, haberleri okuyunca ruhum hastalandi :(
      Size de gecmis olsun, atlatmissinizdir insallah

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun sevgili Kubad :(. Çok haklısın akşam bedenen sabah ruhen hasta girdik yeni yıla inşallah bir daha tekrarlanmaz :(. Süt neysede paspas olayına gülümsedim vallahi. Olmasaymış iyiymiş ama ne diyelim geçmişler olsun artık :). 2017 ailen ile birlikte sana mutluluk, huzur, sağlık ve aydınlık günler getirsin inşallah :) Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn güzel dileklerin için.
      Aydınlık günlere ne kadar da ihtiyaç duyuyoruz. Hepimiz mutlu olalım, birbirimizin güzel haberlerini alalım inşallah.
      2017 de tepemizdeki kara bulutlar dağılsın artık.

      Sil
  5. En önemlisi sağlık , geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız.
      Teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil