İzleyiciler

29 Aralık 2016 Perşembe

Kar, çay ve kedi

Kar yağıyor, izlemesi çok güzel de...
:/
Okullar tatil olmuş bir gün. Bana cumayı da tatil ederler gibi geliyor.
Çok mutlu olurdum çocukken, havalara uçardım tatil olunca. Çalışan anne olunca kabusum oluvermişti. Evde olunca nötr.

Küçük prens gündüz tatsızdı iyice, aldım doktora götürdüm. Soğuk algınlığı dedi, ilaç yazdı, benim vermeye, bebeğimin almamaya çalıştığı ilaçlar. Eve gelince tekrar denedim, ı-ıh içmiyor. Zorlasam çıkarıyor, iki gram emdiği süt de çıkıyor midesinden.
Ben de eski usul, yıkadım. İşe yaradı sanki, en azından biraz keyfi geldi. 2 saat önce de uyuttum, arada öksürüyor ama şükür uyanmadı. Hafif de ateşi var hala.

Yeni bakıcımız başladı pazartesi günü. Allah'ım, birbirimizden memnun kalalım, ne olur? Bir buçuk yaşında oğlan, iki bakıcı eskitti şimdiye kadar :))

Çayımdan kocca bir yudum alıp başlıyorum çalışmaya. Beş gündür elimi süremedim, birikti iyice. Kedi bu sefer yerime kurulmuş, hayvanı rahatsız edemedim, ucunda oturuyorum sandalyenin :) Edepsizin kalkmaya da niyeti yok gibi.
Tarıyorum tarıyorum, yine kucağıma tüy bırakıyor. Çözemedim şu işi.

Kar beyazı mutluluklar ve sevgiler doldursun günlerimizi, hep beraber huzurlu günlere uyanalım.

6 yorum:

  1. Miniğe çok geçmiş olsun
    Nasıl akıcı bir kalemimiz var bembeyaz umutlar sarsın büyün yürekleri sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Amin, amin, amin. Nasıl da umuda hasretiz :(
      Sevgiler benden.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun Kubad 😔. Çocukların hasta olması annelerin kabusu. Bende pek ilaç kullanmıyorum çocuklara çok gerekmedikçe ılık duş ateş için en güzeli. Ama tabii bazen ilaçsızda olmuyor. Acil şifalar diliyorum bir an önce iyileşip ayağa kalksın inşallah miniğimiz. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İlaçlarla hiç aram yok benim de...
      Neyseki atlatıyor gibi.
      Sevgiler benden, mutlu yıllar

      Sil
  3. Geçmiş olsun umarım hemen atlatır. Kar, kış olunca haliyle hastalıklar başlıyor:(((kedilerimizi ne kadar tarasak da faydasız, koltuk, kanepeler ve üstbaş için tüy toplayan rulolar iyi oluyor, ya da pazardan bildiğin minik elbise fırçası ki, çok daha ucuza geliyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah.
      Koli bandı kullanıyorum ben, iyi temizliyor. Evi de oldukça sık süpürmeye çalışıyorum ama yine de üstümüz başımız hep kıl maalesef.

      Sil