İzleyiciler

13 Mart 2016 Pazar

Lanet

Ben bu yazıp yazıp silme olayını daha önce yaşamıştım.
Söz yok ki yazacak.
Yine bir patlama, 138 can'dan bahsediliyor, devlet diyor ki 27.
Sosyal paylaşım siteleri yasak, tv'lerde haber kısıtlı.
"Aman avm'lere, pazar yerlerine gitmeyin, evden çıkmayın, bomba yüklü araçlar dolu"
Korkalım, pısalım, gerçekleri bilmeyelim, düşünmeyelim, konuşmayalım.
Ne yapalım?
Yarışma izleyelim, dizi izleyelim, yanlı haberleri izleyelim ve oy verelim.
....
Halkın üstünde ölü toprağı serili sanki.

Ahhh, ateş düştüğü yeri yakar, kaç can sinir krizi geçiriyor şu anda kimbilir?

Şu kıyamet kopsa da, hepimiz geberip gitsek!



4 yorum:

  1. Canımızdan bezdik....ben artık Kızılay'a gitmeye korkarım sinmeyelim de ne yapalım?:( metro filan korkulacak yerler...:((kaç eve ateş düştü:((analar, babalar aklını oynatır insan:(((( ama ben hep yazmıştım askerine düşmanlık etmeyeceklerdi...askerine, orduna sahip çıkacaksın ki, gün gelince onlar da sana sahip çıksın....:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk milleti için asker, ordu her zaman için çok önemliydi, hepimiz gurur duyardık, güvenirdik. Bilinçli bir şekilde senaryo yazıldı, oyun misler gibi oynandı. Çığırtkanlar bağırdı, yalakalar alkışladı.
      Olacağı buydu işte.
      Uçurumdan döne döne yuvarlanıyoruz. Çok üzülüyorum.

      Sil
  2. Bir de bunu anlamıyorum. İnternet tamamen kesildi. İletişim kuramıyorum kimseyle. Keşke bu sosyal medya önlemlerini teröristlere karşı alsalar. Biz artık alıştık. Her şey çok tanıdık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( en kötüsü de bu sanırım, alıştırıldık. Tıpkı birer ikişer fidan gibi askerlerin şehit haberine alıştırıldığımız gibi.

      Sil